Regulamin

Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym www.trec.pl, zwaną dalej Nabywcą lub Klientem może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.


1.1. Właścicielem Sklepu Internetowego TREC NUTRITION (znajdującego się pod domenami  www.trec.pl  oraz  www.trec.com.pl ) jest Paweł Halicki, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: BODY - LAB Paweł Halicki z siedzibą we Wrocławiu  53-206 przy ul. Rymarskiej 2 A, NIP: 692-200-84-21, REGON: 390585426, tel. 71 795 81 69 

Konto Raiffaisen Polbank :

Konto PL nr ; 35 1750 1064 0000 0000 0624 3517

Konto EURO nr; 16 1750 1064 0000 0000 0624 3568

Oddział sprzedaży wysyłkowej mieści się przy ul. Świdnickiej 18-20, 50-066 Wrocław,

Tel . 71 795 81 70 email;  sklep@trec.com.pl

 

2. PRZEDMIOT TRANSAKCJI I CENY


2.1. Przedmiotem transakcji w Sklepie Internetowym TREC NUTRITION są produkty wymienione na stronie www.trec.com.pl , www.trec.pl  w chwili składania zamówienia.


2.2. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają ustawowy podatek VAT.

 

2.3. W przypadku zakupu towaru, ceną wiążącą jest cena produktu obowiązująca w momencie składania zamówienia. Wszelkie zmiany ceny produktu po złożeniu zamówienia nie wpływają na warunki zawartej transakcji sprzedaży.

 

2.4. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


3.1. Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski, aby dokonać zamówienia na adres dostawy poza granicami Polski należy wybrać lokalnego dystrybutora na stronie www.trecnutrition.com 

 

Zamówienia w Sklepie Internetowym TREC NUTRITION można dokonać w następujący sposób:

 

3.2. Online, korzystając z formularza zamówień, który dostępny jest na stronach sklepu, podając dokładne dane osobowe, adres dostawy oraz NIP  (gdy wymagana jest faktura VAT). Zamówienia  tą drogą można składać 24 godziny na dobę na stronie internetowej www.trec.com.pl ; www.trec.pl 

 

3.3. Pocztą elektroniczną  na adres sklep@trec.com.pl o każdej porze, podając nazwę oraz ilość towaru oraz dokładne dane osobowe, dane do wysyłki, ewentualnie NIP gdy wymagana jest faktura VAT.


3.4. Telefonicznie pod numerem 71 795 81 70 lub faxem 71 795 81 70, podając nazwę i ilość towaru oraz dokładne dane osobowe  dane do wysyłki, ewentualnie NIP gdy wymagana jest faktura VAT. Zamówienia telefoniczne i faksowe mogą być składane w godzinach pracy Biura Sprzedaży Wysyłkowej, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00. Biuro Sprzedaży Wysyłkowej TREC NUTRITION nie funkcjonuje w soboty i niedziele oraz święta .

 

Uwaga: Dokładne dane osobowe powinny zawierać: imię i nazwisko Zamawiającego oraz adres Odbiorcy przesyłki, dokładne dane dotyczące nazwy produktu wraz z wielkością opakowania, dokładne dane dotyczące ilości sztuk zamawianego preparatu, numer telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adres e-mail.


3.4. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane. Wszelkie wykryte próby wyłudzenia towaru, bądź działanie na szkodę firmy BODY LAB Paweł Halicki poprzez podanie błędnych danych mogą być podstawą zawiadomienia organów ścigania o możliwości popełnienia przestępstwa. 

4. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


4.1. Każde zamówienie internetowe składane w Sklepie Internetowym TREC NUTRITION zostaje potwierdzone przez pracownika sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym. Przy zamówieniach telefonicznych bądź faksowych moment złożenia zamówienia jest momentem wiążącym obie strony.


4.2. W przypadku braku kompletnych danych niezbędnych do wysyłki, złożone zamówienie nie będzie realizowane, a ewentualne dane osobowe zostaną usunięte z bazy danych sklepu.


4.3. Sklep Wysyłkowy zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronach sklepu.


4.4. Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane i posiadają aktualną datę przydatności do spożycia.


4.5. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura sprzedaży wysyłkowej. Przesyłki nie są  realizowane i dostarczane w soboty i niedziele oraz święta.


4.6. Zamówienia są realizowane tego samego dnia jeśli wpłynęło ono do godz. 14.00 bądź następnego dnia roboczego gdy dotarły do nas po godz. 14.00

4.7. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych (przeciętnie 1-5 dni) w przypadku zamówień dostarczanych na terenie Polski od momentu telefonicznego potwierdzenia zamówienia/zaksięgowania wpłaty, lub od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji w przypadku płatności on-line w tym także płatnością przy pomocy karty kredytowej i zależy od tego czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. W sytuacjach wyjątkowych, kiedy wysyłka określonych pozycji zamówienia nie jest możliwa w określonym terminie, składający zamówienie zostanie o tym poinformowany e-mailem lub telefonicznie.

 

4.8. Sklep TREC NUTRITION na życzenie wystawia faktury VAT. Aby ją otrzymać należy zaznaczyć to w momencie składania zamówienia w polu Komentarza do Zamówienia oraz podać numer NIP.

 

5. FORMY PŁATNOŚCI


5 .1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

5.2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Blue Media.

5.3.
 Zapłata za towar uiszczana jest gotówką u kuriera lub przelewem na konto bankowe sklepu. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy kurierskiej InPost.

 

6. RACHUNKI I FAKTURY


6.1. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu w formie Paragonu Imiennego lub Faktury VAT.

7. PRZESYŁKA i DOSTAWA


7.1. Dostawa towarów zamawianych w Sklepie Wysyłkowego TREC NUTRITION realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

7.2. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.

 

7.3. Termin realizacji zamówienia w przypadku dostawy kurierem InPost zajmuje do 48h.

7.4. Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający. Koszty wysyłki traktowane są jako opłata manipulacyjna a określa je cennik firmy kurierskiej InPost.

 

CENNIK KURIERA InPost:   
• przesyłka zwykła do 31,5 kg               – 14,00 zł brutto
• przesyłka za pobraniem do 31,5 kg     – 16,00 zł brutto


7.5. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym, pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

 

7.6. Istnieje możliwość osobistego odbioru złożonego zamówienia w siedzibie sprzedaży wysyłkowej firmy (Wrocław Sklep BODY-ZONE, ul. Świdnicka 18-20, Pn.-Pt.: 10:00-18:00, Sobota: 10:00-14:00).

 

7.7. Do każdej przesyłki załączony jest rachunek (lub wystawiona na życzenie faktura VAT) stanowiąca dowód księgowy transakcji zakupu. Dokument taki obejmuje koszty zamówionych produktów i koszty przesyłki. W przypadku niezgodności danych widniejących na fakturze (dane osobowe, kwoty zakupu czy inne), prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu TREC NUTRITION telefonicznie bądź mailowo.

 

7.8. Potwierdzenie zamówienia przez kliknięcie przycisku ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE skutkuje przesłaniem zamówienia do Biura Obsługi Klienta. Jest to moment, w którym Klient wiąże się ze sklepem umową kupna-sprzedaży.


8. REKLAMACJA, WYMIANA, ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

Reklamacja


8.1. Prosimy, aby w miarę możliwości sprawdzali Państwo stan przesyłki przy jej odbiorze, zwracając uwagę, czy nie jest uszkodzona z zewnątrz. Jeżeli stwierdzą Państwo takie uszkodzenie, zalecamy zażądanie sporządzenia protokołu opisującego stan przesyłki i okoliczności powstania szkody.

 

W przypadku, gdy otrzymali Państwo produkt wadliwy bardzo prosimy o:

- wysłanie informacji mailowej na adres sklep@trec.com.pl pisząc w tytule e-maila "REKLAMACJA", a w treści opisując czego dotyczy,

- wypełnienie i dołączenie do paczki wraz z reklamowanymi produktami formularza reklamacyjnego (formularz można pobrać TUTAJ),

Formularz
reklamacji towaru

 

- odesłanie paczki na adres sklepu: SKLEP BODY ZONE, ul. Świdnicka 18-20, 50-066 Wrocław,
- staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu,
- dołączenie do zwracanego towaru dowodu zakupu - paragon imienny z paskiem fiskalnym lub fakturę zakupu.


Spełnienie powyższej prośby nie jest obowiązkowe, ale ułatwi nam rozpoznanie reklamacji i przyczyni się do skrócenia czasu Państwa oczekiwania na załatwienie sprawy.
O postępie procesu reklamacyjnego będą Państwo informowani drogą e-mailową bądź telefoniczną. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

Koszt wysyłki, którą poniesie Klient wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki i uznaniu reklamacji.

 


Wymiana

 

8.2. Sklep umożliwia wymianę nieużywanego towaru na inny (np. inny rozmiar lub inny produkt) w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenie klientowi zamówionego towaru. W takim przypadku Klient ponosi koszty przesyłek związanych z wymianą. W celu rezerwacji odpowiedniego towaru, prosimy o zgłoszenie chęci wymiany na adres e-mail: sklep@trec.com.pl lub telefonicznie: 71 780 87 74
Sklep przyjmuje wyłącznie zwroty towaru nieużywanego, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu - paragonem imiennym z paskiem fiskalnym bądź fakturą.

W przypadku, gdy chcą Państwo wymienić nieużywany towar, bardzo prosimy o:

- wysłanie informacji mailowej na adres sklep@trec.com.pl pisząc w tytule e-maila "WYMIANA", a w treści opisując czego dotyczy,

- wypełnienie i dołączenie do paczki wraz z produktami formularza wymiany towaru (formularz można pobrać TUTAJ),


Formularz
wymiany towaru


 

- odesłanie paczki na adres sklepu: SKLEP BODY ZONE, ul. Świdnicka 18-20, 50-066 Wrocław,

- zwrócenie towaru w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu,
- staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu,
- dołączenie do wymienianego towaru dowodu zakupu - paragon imienny z paskiem fiskalnym lub fakturę zakupu.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot. Wymianę realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.

 

 Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku wymiany produktu, koszty przesyłki zwrotnej wysyłanej do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm Kurierskich, ponosi Klient.

 

 
Zwroty (Odstąpienie od Umowy)

 

 

8.3. Jeżeli Klient jest Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 30 dni  od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

 

8.4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu 1 Regulaminu).

 

8.5. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, udostępnianego przez Sprzedawcę, jednak nie jest to obowiązkowe (formularz można pobrać TUTAJ).


Formularz
odstąpienia od umow


 

8.6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

8.7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są:
a. rzeczy ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia
b. rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

© 2001-2017 Trec Nutrition Sp. z o.o. All rights reserved